Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání mediálního obrazu Martina Fenina v České republice a SRN
Schuster, Michael ; Lukšů, David (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První částí je praktická část, která se zabývá porovnáváním mediálního obrazu fotbalisty Martina Fenina v České republice a v Německu, tedy ve dvou zemích, kde hráč strávil převážnou část kariéry. Práce při komparaci vychází z tištěných médií a porovnává český a německý pohled jak mezi bulvárními deníky Blesk a Bild, tak mezi seriózními médii Mladou frontou Dnes a německým Die Welt. Vše je v praktické části práce doplněno rozhovory s odborníky z české i německé mediální scény. Martin Fenin měl jako velmi talentovaný hráč slibně nakročeno k tomu, aby se stal jedním z nejlepších fotbalových hráčů, jaké kdy český fotbal měl. Vinou zranění, ale také kvůli mnoha skandálům a činnostem vylučujícími se s kariérou profesionálního sportovce jeho strmě vzrůstající kariéra postupně začala nabírat sestupnou tendenci a jeho talent zůstal nenaplněným. Kvůli neutichajícím skandálům je částí veřejnosti vnímán spíše jako bulvární celebrita, než jako vrcholový sportovec. Druhou částí je teoretická část, která je základem k praktické části a její pochopení je pro praktickou část stěžejní.
Marketingová komunikace sportovního klubu FK Mladá Boleslav v letech 2009-2014
Zikmund, Vladimír ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
(abstrakt) Představením výchozích marketingových aktivit a jejich aplikace ve sportovním prostředí na konkrétním příkladu komunikace FK Mladá Boleslav v letech 2009-2014 odpovídám na otázku potřebnosti marketing ve sportu. V obecném úvodu se zabývám rolí sportu ve společnosti a významem médií jako zprostředkovatele. Je naznačena role sponzoringu ve sportu na teoretických základech i konkrétních příkladech ze zahraničí. Následnou charakteristikou historické, organizační i sportovní stránky FK Mladá Boleslav je vytvořen předpoklad pro specifikaci a zkoumání komunikačních výstupů této organizace, představených na stěžejních kontinuálně využívaných platformách online, rozhlasových a out-of-home médií. Posléze věnuji prostor také úzkému sepětí s partnery a sponzory a proběhnuvším proměnám vizuální identity. Výstupem práce je soubor komunikačních doporučení v obsahové i následné distribuční rovině, které mají za cíl zlepšení návštěvnosti sportovních událostí FK Mladá Boleslav. Práce je zakončena zdůrazněním důležitosti využití marketingu ve sportovním prostředí v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.